dear customers,readers n followers

d'hanna corner kini mula beroperasi sekitar bandar doha,menyediakan pelbagai jenis produk bakeri, antaranya kek, pastry,roti yang pastinya sangat lazat..kami juga menerima tempahan dari luar doha..semestinya produk kami, "HALAL,BERSIH dan SEGAR"....

Tuesday, April 19, 2011

bolaaa jaringgg a.k.a netball

slm..
dah lamer x bersiaran,maklum la agak sibuk dgn pelbagai agenda...hik hik...nie pown br reda sikit,alhamdulillah rezeki dari Nya...
dah duk rehat rehat mcm nie,tetiba laks terasa nk beriadah...tingin nk maen bola jaring mcm masa jaman skolah2 dulu...
ari tu ader la chat ngan skulmet,tetiba dia ckp psl bola jaring....adui2,membuak buak perasaannn nie,kalu ikut ati mau je g cari bola n tiang sbatang...tp kat mane la aku nk main....emmmm
nk djadikan citer,aku gatal tgn la post kat fb psl netball...tetiba ade la sorg hamba Allah nie,bg info psl SUKMA-Q..hihi,akhirnye leh gak aku beraksi stlah lame mnahan giannnnn... dan yg pasti,kitorg johannnnn,walaupowwn aku sempat training 2 hari je....yahooo,yabedabeduuuu..
insyaallah lps nie kalu ade game lagi,nk join...


k la, sila cuci mata yeee...xbyk pown pic,tp blh la...sbgai buktiiii aku mlepaskan giannn...huhu

No comments:

Post a Comment